cykeltur till ica igår..

ja nu är det onsdagsmorgon och kjag ska väcka barnen för skol och dagisdax..
själv ska jag till hudläkaren och efterdet kommer veronica till sjukhuset och möter mig då vi ska til lajkit och sen hämta barnen sen hoppas vi vi kan leka i solbackaparken men det det är ju ett riktigt ruskväder:(

igår var jag hos christin med mira,nån timme senare kom veronica och lilla fina Marivel,se åter nån timme senare så kom David,vi år jätte god lunch sen blev david tvungen att åka för att han skulle till skolan.
kl 13 fick jag skjus av veronica för att hämta dom stora barnen i skolan.

David kom hem med 3 flaskor vin :) mums:)

hade glömt köpa välling så jag och malin åkte iväg igår och köpte välling på ICA...
barnen fick vara hemma med David, vi stannade vid en bänk på vägen hem och satte oss ett tag,då ringde veronica och undrade var vi var,hon tittade för bi med Marivel och pratade lite:)
bestämmde att vi skulle komma hem till henne och dricka vin nÅnn kväll malin och jag har ju cyklar så går ju så lätt att ta sig dit:)
när jag kom hem så sov maja och mira somnade med välling som jag varit och köpt,sen la david moa.
blev en tidig lugn kväll med david framför tv:n nån svens film på 5an som gick,blev 2 glasvin och ost& kex..

nej nu ska jag sluta:-)

Kommentarer
Postat av: Emma Hellström

såg ni linas kvällsbok?xD <33333

2009-08-26 @ 15:20:59
URL: http://hellstromemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0