så stressad så jag missade höja sidan på miras säng:(

haft en stressad dag och var med mira till sjukhuset för att hon blev dålig och så hände det grejer med maja så jag blev så arg på henne för att jag var så chockad och orolig att dte skulle gått illa.
hon fick gå lägga sig direkt när vi kom hem efter 19 och hon var så ledsen.
skulle lägga Mira lite senare sen när maja somnat och hjälpa moa samtidigt,läggen in Mira med en nappflaska med välling i i hennes säng men missar att se  att sidan på sängen inte var uppe så hon ramlar ur sängen och blir super ledsen...verkade inte vara nån fara men det ska inte hände...känner mig usel..
stakars lilla gumman min:(

nu sover  alla iallafall och ska nu oxå gå sova..

natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0