tisdags kväll

klockan är nu 19,36 och det är vänner på tv.
ute öser det ner regn, det har det gjort nästan hela dagen...

jag har varit hemma med mira och moa då maja var på förskolan. sen kom hon hem och vi var hos malin 1 timme typ sen gick vi hem,vi hann hem och träffade daviid innan han skulle iväg och jobba kväll.

Gunvor från avd stjärnan ringde och berättade att vi skulle få henne som inskolningsfröken när mira börjar där...känns bra:)

nu sover barnen och jag ska ta dte lite lugnt och bara slappa och vänta på david...

fick höra nått idag från min syster sandra som gjorde att jag blev så rörd och glad..tack sandra!

kom ju på att jag läste att Ola ska vara med på körslaget:) då är det bara att rösta...Heja Ola!!!


Kommentarer
Postat av: Sandra<3

Varsegod Syster<3 Love you

2009-08-19 @ 10:47:45
URL: http://habity.blogg.se/?tmp=19104534
Postat av: Emma

hur gick det för moa idag? :D

2009-08-19 @ 19:42:43
URL: http://hellstromemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0