deklarera..

äntligen dök min deklaration ner i brevlådan och har nu hunnit deklarerat på telefonen så nu är det klart.
känns skönt.
igårkväll satt jag och sorterade lite papper som jag satt in i pärmer och gjort bra så vi får lite ordning på papper och grejer så vi vet vart allt finns.måste köpa ett litet svart skåp med dörrar på till vardagsrummet där vi kan ha våra nya sorterade pärmer med viktiga grejer i.men nått som går att haka så barnen inte öppnar dte skåpet..ska kolla runt lite på ikea nu och se vad jag finner.
känns skönt att få ordning på livet och allt viktigt.
börjar äntligen känna mig som en bra förbild till mina barn,vill att mina barn ska växa upp i en säker och bra hem miljö och tack vara allt som händer nu så känns det som dom kommer att göra det.
nu behöver jag bara lära mig strssa ner lite och ta dte lugnt och njuta av barnens uppväxt :)
vi kommer dte så bra jag min man och våra underbara barn.

ÄLSKAR MIN FAMILJ SÅ!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0