kollar runt på hus

vart man sen skulle vilja bo:) inte bra då jag bara vill ha större å större:-)
kommer nog vara ganska kräsen när dte är dags:) men det är ju positivt tycker mannen min...
har gått bort lite från rad hus till friliggande hus..men den  dagen vi ska flytta får men se vad man hittar:-)
ska bli spännande,väntar på den dagen ska bli så kul...

krikkan om du läser detta inlägg som jag tror du gör:-')
hoppas abbi och mira kan gå på samma dagis verkligen det är ju vad jag vill om du inte trott det efter våra samtal:)
barnen ska ju bli bästa kompisar:-)
och tänk när ni bor nära här sen om några år vilken barnvakt vi har här hemma hos mig:-)
Moa:)

puss å kram på dig

Kommentarer
Postat av: mams

hat du kollat 4ran på flygfältet....vill ju så gärna dit, visade Anders i går han tyckte så där men han vet nu att jag kommer försöka om ett år att flytta...:)

2009-04-09 @ 11:10:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0