detta har hänt hos mig sen sist...

igår började dagen med att lämna barnen på dagis,mira stannade hemma med david..jag fortsatte sedan upp till friskis och svettis för att träna...det blev gym 30 minuter och sen blev det spinning:) känner sig ju så duktig när man är klar.
efter detta sprang jag ner till stan för jag skulle hinna med bussen men hann in i en skobutik å kikade på skor,på väg till butiken tittade man in på kinaresturangen och där satt syster malin med sin son Oscar och åt...mmmm såg gott ut,men sånt hade mna ju inte alls tid med på 10 minuter.
hittade dessa snygga i skobutiken.



sen var det till busssen som kom samtidigt som mig.



kom hem då david skulle iväg och plugga på bibloteket...han är så duktig min karl...pluggar på heltid och samtidigt jobbar han oxå nästan heltid men mest nattetid,och sen oxå ha mira ibland när jag hittar på saker som träning eller jobba extra som jag kankse ska göra imorn..
puss på dig.

jag tog iallafall en kaffe när jag kom hem
den koppen satt bra den:)


bild på miras hår:)



ikväll ska jag möta krikkan kl 20 för att gyma:)
peppad som bara den...

puss å kram

Kommentarer
Postat av: Emma

nej va söt bild på Mira :D

saknar er de va väll 1 eller 2 veckor sen sist :/

2009-02-17 @ 14:37:59
URL: http://emmasfotoo.blogg.se/
Postat av: mamsen

tur att du hann med bussen, de var i sista sekund, kul att ni kom..kram

2009-02-18 @ 15:56:46
Postat av: helena

SV: VERKLIGEN I SISTA SEKUND:-)

2009-02-18 @ 19:40:28
URL: http://helenakotten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0