idag har detta hänt:)

började att vi åkte ner och betalade för miras matstol,åkte vidare till rimbo och hämta emma som ska vara här hela helgen,sen hämtade vi stolen på babyproffsen och så hem.
har inte haft nån mottagning på telefonen idag...jäkla 3 abonemang...
här hemma har vi gjort om lite i köket,rensat lite och plockat upp lite:-)
david åkte till sthlm för att se på hockey och sen åka plugga hos hans föräldrar.

så här blev det med miras nya matplats och hon var superglad att sitta med när vi åt middag och hon gröt...
hittade oxå en kanon hakklappströja:)


emma , moa och maja larvar sig vid matbordet för att jag skulle fota'



sen så bakade vi scones ja hur det nu stavas


nej nu ska jag lägga mira och sen ska jag invänta let`S dance.
ha en bra kväll alla
kram

Kommentarer
Postat av: camilla

ååh skit fin, dom är nog super tror jag:-) kommer ihåg att jag tittat på dom:-)

super fina kort du tar ella hihi



kram

2009-02-20 @ 20:26:54
URL: http://5barnsmamman.bloggagratis.se/
Postat av: Emma

höhö muppar vi e då :D

2009-02-20 @ 20:39:25
URL: http://emmasfotoo.blogg.se/
Postat av: mams

super läcker ju, verkligen fin, har aldrig sett sån...kramiz

2009-02-20 @ 22:46:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0