dopet spikat den 28 februari

då var det klartbokat för dopet...
bara börja förbereda nu då...idag kommmer inbjudningarna att skickas iväg.

vi känner oss bättre här hemma nu iallafall....
maja har ingen feber
jag ringer husläkar jouren ikväll för mitt märke...har nämligen alla barnen hemma idag och ingen som kan passa dom medans jag far iväg till läkaren...kanske bättre tur ikväll:---

nej nu ska vi fixa frukost,vi sov länge idag och det behövde vi...
moa vakna först och sen mira som sov från 20-08 utan att äta..yippi-...så skönt...
sen vaknade maja sist utan feber...jätte skönt hon var verklgen jätte dålig i helgen.

nu är vi bara förkylda men vem är inte det då?

kram på er

Kommentarer
Postat av: Emma

skönt att de är bättre med maja :) <3

2009-02-09 @ 13:49:54
URL: http://emmasfotoo.blogg.se/
Postat av: Arandur

Hoppas du får en fortsatt trevlig måndag :)

Kolla gärna in min fotoblogg.

2009-02-09 @ 13:53:43
URL: http://arandur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0