promenader med krikkan...

idag har dom 2 äldsta barnen varit på dagis i fem timmar,när dom kom hem kände sig moa inte så bra så vi satte på en film till henne så somnade hon på soffan.

maja lekte i rummet med pappa och hennes nya bilmatta som hon älskar:-)

mira fick  vara med mig då hon var så gnällig:-)

sen lämnade jag barnen med David för att ta mina stavar och promenera med krikkan.
vi promenerade även med våra stavar igår,det var så skönt..
tog en länrgre runda idag och när jag kom hem orkade jag knappt ta av skorna,vilken fart jag hade hem,men hatar att gå själv när det är mörkt,så efter krikkan och jag gått åt separata håll så var det bara att spurta:-)

men nu ska jag och moa titta på GRAMMISGALAN och självklart hejar vi på EMD
HEJA HEJA EMD:)


Kommentarer
Postat av: Anonym

förstår vad du menar... är helt slut!

2009-01-07 @ 20:32:11
Postat av: Emma

så duktiga ni är :D

hoppas moa inte blir sjuk då :/



HEJA EMD!! ;D

ring 099 416 02 ;)

2009-01-07 @ 20:52:03
URL: http://emmasfotoo.blogg.se/
Postat av: Emma

Dom vaaaann :D

danny nämde ju mig i sitt tacktal host hihi ;)

2009-01-07 @ 22:48:38
URL: http://emmasfotoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0