bingo och nybakade biskvier

åhhh så gott det var:-)
jag vann bingon oxå:-) det var kul det men barnen tyckte inte inte ddet var lika kul...
david har gått iväg för han ska jobba natt och sen kommer han inte hem förns på söndag..han ska iväg med sina bästa kompisar på lördag och jag hoppas ni får super kul.-)
men innan dess ska han till sina föräldrar (mina svärföräldrar) och där ska han hjälpa till med en brygga och så ska han plugga.
vi kunde nog inte gjort nå bättre än att gifta oss:-) är så lycklig (ett så bra val)....känns som allt är lika viktigt för oss båda nu att vi vill samma saker.
det viktigaste för oss är verkligen våra barn och hur vi ska leva framöver hur allt kommer gå osv...

vad är viktigt för barnen kan man tro?!

ja det är en fråga jag ska forska lite i nu ikväll..:)
ska nu fortsätta se på greys anatomy...
misssa ju arga snickarn idag:-) asg...

hoppas ni får en bra fortsatt trevlig kväll:-)
puss å kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0