dan efter bröllopet...

var ingen speciell dag för oss på dagen.
jsg och min syster hade loppis...
sen så kom jag hem barnen var hemma med david och mysde..
jag kom hem och vi åt middag med finglas som barnen fick bestäma:-)sen gick jag och badade och barnen därefter,sen fick barnen hoppa i säng och david och jag tog en mys kväll...
vi hade ju inte haft en minut för oss själva efter vigseln förens nu..
glasen är från vår första jul tillsammans och jag fick dom av julklapp av david för 6 ½ år sen:-) äntligen kom dom till användning...och nu kommer dom komma fram 1 gång per år..så kul:)
JAG ÄR LYCKLIG! :)
det blev lite ost och kex,glass och vin:-)
riktigt mysigt:)




Detta är mina ringar men man ser inte så bra..
(mobilkort)


mina örhängen jag hade på bröllopet/dopet dom fick ajg oxå av david i julklapp men för 1 år sedan..
äntligen kom dessa till användning oxå:-)


bild på mig och min MAN:-)
bild lånad av min syster camilla ( http://5barnsmamma.bloggagratis.se )
jag men dubbelhaka:-)
man ser även min brudbukett lite:-)


åter igen tack ni alla som ville delta på våran dag
både vigsel och dop.
kommer komma fler bilder

kramar från helena

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0