fredag igår:-)

dom älsta barnen åkte iväg till Dan och emma..oj vad dom tjatade innan dom åkte...
-när kommer Dan
-mamma när kommer Dane
-mamma ska vi inte åka till Dane snart
-mamma nu ställe rjag mig i fönstret för att titta om Dan och Emma kommer(mitt svar blev då -ja om ni vill stå där i 2 timmar så varsegoda och titta.-))
men sen kom dom iallafall.-)
Dan tog en kopp kaffe och sen åkte dom iväg...
Malin och barnen hade hunnit upp innan mina åkte så vi spelade lite bingo


malin,oscar och anton gick ner och gjorde mat.då stannade bella kvar och hjälpte mig innan det var dags för oss att promenera ner till malin och äta.
Efter maten gick jag och malin upp och skulle fixa ordning lite här uppe hos oss...malin gjorde lite mys / fint på lilla toaletten

ni som sett det innan ser att det är en förändring till det bättre + att man inte ser det bästa ..helheten liksom på denna bild då inte hela toaletten kom på bild:-)

badrummet har vi fått mer plats då vi nu fått upp torktumlaren på tvättmaskinen.-)
vilken skillnad det gjorde


sen så var det ju så ska det låta.-)
MARTIN STENMARK VAR JU MED.-)
men oj vad flumig han var jag och min syster trodde han drukigt nått..'asg'
riktigt kul...och hans byxor verkade inte vilja sitta kvar på sin plats då han hela tiden fick gå å dra upp dom *asg*
till detta så hade vi köpt glass....BEN OCH JERRY :)
MUMS MUMS så gott det var....

den tog snabby slut :)


det var min fredag:-)
puss å kram


Kommentarer
Postat av: Emma

badrummet blev jätte fint:)

va den smaken på b&j's god? :D

2009-03-07 @ 13:32:19
URL: http://emmasfotoo.blogg.se/
Postat av: mams

ser jätte fint ut, jag kanske kommer över en sväng nästa vecka om jag inte får någe jobb

2009-03-07 @ 14:38:23
Postat av: Emma

pappa ska köpa b&j's till mig när han slutar :D

2009-03-07 @ 17:16:41
URL: http://emmasfotoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0