fredag igen..

skönt med helg:) en vecka kvar nu sen ska jag bo på hotell med moa bella å malin på åland..
ska bli härligt...
maja mira och david åker till ekerö över helgen...
imorgon blir det mys framför tv:n med barnen och titta på finalen av melodifestivalen:) *äntligen* här hejar vi på EMD och jag på även måns.-)
moa ska skriva EMD i pannan.-) så lär väll få göra det samma på maja:-)
ska köpa nått gått å äta men vet ej vad ännu...
david jobbar ju i helgen men imorgon ska han även åka in till sthlm och måla med sina "grabbar" och sen jobba natt så kanske får se han 2 timmar imorgon bitti...

jag har jobbar 3 dagar denna vecka,har varit kul och lite jobbigt så klart..

ikväll har jag lovat barnen att bäsa på madrasser och så ska jag moa och maaja ligga där och se på tv tills barnen somnar..det tycker dom ska bli så mysigt...

men ännu är klockan bara 17.42 och denna dag går sååå sakta verkligen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0