imorgon åker vi

har längtat så och moa med.-)
ska bli såå trevligt.
idag ska jag oxå hämta ut biljetterna till min och davids kryssning nästa helg mellan den 28:e och den 29:e mars:-)
david fyller år den 5 april så nu ska han få den som en födelsedagspresent av mig..ska bli kul att göra nått bara han och jag var väldigt länge sen:-)


men imorgon då:-=)
båttur,sen hotelboende en natt och sen till mariehamns äventyrsbad.(och på hotellet vi ska bo finns det pool oxå.-))
sen hem igen.
båten och hotellet vi ska bo på bild..



maja och mira åker ju iväg om nån timme med deras pappa min MAN david till deras farmor och farfar.maja tycker dte ska bli såå kul hon har längtat hela veckan.

Moa har börjat fråga efter att bada ute nu,därför vill hon åka till ett annat varmt land så vi kan göra det,har ju kompisar som åker just nu som hon hör om.Vi har väll tänkt börja spara så vi kan åka hela familjen skulle ju vara så roligt.

men nu ska barnen få frukost..
ha en jätte bra helg alla
kram helena

Kommentarer
Postat av: camilla

hej hoppas ni får det jätte trevligt:-)

kram på familjen byström

2009-03-20 @ 08:53:43
URL: http://5barnsmamman.bloggagratis.se/
Postat av: Emma

svar: hihi, men nu har jag bloggat :)

hoppas ni får de kul puss & kram

btw jag kan inte vara barnvakt den 28 ska till skansen och se emd :)

2009-03-20 @ 14:50:36
URL: http://emmasfotoo.blogg.se/
Postat av: Emma

kolla min blogg o se vad jag o mamma har ätit tänkte på dig när jag la in bilden hahah xD

2009-03-20 @ 17:08:00
URL: http://emmasfotoo.blogg.se/
Postat av: Anonym

hejsan, jag kan kanske ta barnen nästa helg, jag jobbar vissserligen men bara korta dagar,slutar kvart över 1 på lördagen så då kanske jag kan komma och hämta dom sen kan dom vara med Emma på söndags kvällen när jag jobbar, de löser sig...kram

2009-03-20 @ 19:00:18
Postat av: mams

hejsan, jag kan nog ha tjejerna på lördag jobbar till 1 så jag kan hämta dom då, sen kan emma ha dom när jag jobbar söndag kväll, de löser sig, kram

2009-03-20 @ 19:48:04
Postat av: Emma

nu får du ta o blogga :D

2009-03-23 @ 19:28:51
URL: http://emmasfotoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0