ja dags för dagens blogg då..

var ju en super trevlig dag jag och min man David hade igår...
shoppade massor gjorde vi båda 2 och sen så var vi och fikade hos en av davids vänner som hade en liten son på 10 veckor.
sen var det dags att dra sig till resturangen för att äta..så jävla mysig resturang..var 1 timmes kö för ett bord så då blev dte en drinnk....mmm...mums.-)
sen mat dags,det var värt den väntan...supergod mat och så härlig resturang,dit ska vi gå fler gånger.
var hemma vid halv 23 tiden...blev lite mys med vin och tv:-)
sov sedan till kvart över 11 imorse så jävla skönt då jag har sovit såå dåligt på senaste.
barnen kom hem mellan 14 och 15 dom hade haft så trevligt dom med när dom var borta..
detta är ju så bra för småföräldrar att få vara några timmar själva och bara umgås med varandra.
jag ÄLSKAR dig david..detta var vi värda:-) puss

bilder från resturangen
min drink


min wokmat.-.)
mums så gott å mysigt dte var

Kommentarer
Postat av: Emma

ser jätte mysigt ut :)

2009-03-29 @ 18:31:03
URL: http://emmasfotoo.blogg.se/
Postat av: mams

åå vad mysigt

2009-03-30 @ 09:58:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0