känns bra att vara fru byström:-)

ja det känns bra att vara gift.-)
har min man och våra underbara 3 döttrar just nu kan det inte kännas bättre,känner mig så glad:-)
detta är ju det man vill i livet,vara gift men en man som man älskar för jag älskar dig verkligen DAVID:-) och så barnen som inte kan bli mer underbara.mammas lilla prinsessor.
hoppas på hus nästa år 2010 och kankse kunnat börja övningsköra måste ju skaffa körkort nån gång.-) hur dte nu ska gå med lilla mig i trafiken....

nu ska jag fixa middag...

puss å kram alla

Kommentarer
Postat av: Emma

du måååste skaffa körkort väntar på att vi ska åka till täby xD

2009-03-02 @ 19:33:50
URL: http://emmasfotoo.blogg.se/
Postat av: mams

Ja jag me, tänk vad kul de skulle vara

2009-03-02 @ 22:32:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0