lördag morgon

klockan är halv 9 och jag har varit vaken 1 timme..
moa har satt på EMD:s skiva på repit får se hur länge den får gå innan hon slutar uppträda:-) hihih så kul att se när hon leker allsång på skansen:-)

har ju julklappar som vi öppnat men inte fått hem ännu som står hemmma hos mormor..

var ju på dop den 7 mars hos albin...
christins mormor satt och pratade med Mira..blev att man kom å tänka på min mormor Siv som gick bort när Moa var 7 månader:-( är nu 5 år sedan,helt sjukt vad tiden går fort.
tycker hon kunnat få uppleva sina barn barn flera flera år,hon som var så pigg innan detta hemska besked att hon hade cancer,sen levde hon 1 år till innan hon gik bort:(  *en tår *
hon är så saknad verkligen,går inte en dag då jag inte tänker på henne men känner hennes närvaro hela tiden på kvällarna.


Mira sitter just nu i babysittern och skrattar
Moa är med david innne och tiittat när pappa rakar bort skägget.-)
Maja leker med dockor.

nu väntar vi på att dan och emma ska vakna och vi ska åka handla mys till ikväll får se vad dte blir för gott.-)
var in på denna sida och blev så sugen på plockgodis
http://emmaa95.blogg.se/

men klart jag vill ha ben & jerry glass oxå.-)

nej nu ska jag väll fixa mig lite tror jag skriver nog några rader efter melodifestivalen ikväll:-)
heja EMD OCH MÅNS!!

Kommentarer
Postat av: mams

Ja du elle hon hade verkligen kukkat få leva bra länge till, saknar henne så... jag jobbar kväll så jag hinner inte se melodifestivalen..kram



2009-03-14 @ 09:18:01
Postat av: Emma

pappa o jag e vakna xD HEJA EMD!!!!!

2009-03-14 @ 10:14:06
URL: http://emmasfotoo.blogg.se/
Postat av: chriiistin

haha nää de hoppas jag verkligen! men de verkar lite s nu din lilla skit:-p



vad ska vi göra på måndag`? De gamla vanliga? lr ska vi ta oss till familjecenter? PUSS

2009-03-14 @ 13:51:54
URL: http://christinvitaminblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0