planereringar , drömmar och annat med krikkan.-)

hoppas vi nån gång kommer bo grannar,inge rimbo nu christin.-)
pratat mycket idag..
christin ska ju åka till thailand i november *inte alls AVIS...nej nej :-)*
så skönt att jag är lyklig och att allt ordnar sig för mig med.-) (hoppas på en resa nån gång jag med.-))
ska börja spara 300 kr i månaden till mig och sen 200 kr i var till tjejerna som ska dras från barnbidraget...
man har ju verkligen växt upp och blivit vuxen,ska bli så skönt att få ordning på ekonomin och kunna spara iställe för att slösa massa pengar på onödiga saker.-)
görs imorn då..verkar inte som jga jobbar...fick inte tag på rose idag...

puss å kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0