hallmöbler

ska bli såå skönt att få ordning i hallen och köpa hall möbler idag...hatthylla,bänk,matta och stor spegel allt i vitt förutom mattan..
sen ska vi även köpa ett dubbeltäcker och 2 kuddar:-)

igår började julpyntningen.....det blev så fint med det lilla jag gjort mest köket men härlig början, för på söndag är ju fösta advent och då är dte dags för att tända ljusen...

nu ska jag fixa frukost till barnen och sen ska david iväg och lämna moa till skolan innan det är das för han att dra sig in till sthlm.

ha en trevlig helg nu alla.








hittade även denna stora på rusta som jag kanske ska försöka få med mi hem som jag kan ha i vardagsrummet...





Kommentarer
Postat av: Emma Hellström

jätte fina saker

2009-11-27 @ 23:01:28
URL: http://emmahellstrom.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0