livet mitt...

oj vad man tänker fram och tillbax,
vad mycket man ska tänka på många man har att tänka på
försöka hålla sig pigg och frisk
fixa hemmet,jobba.
komma ihåg salvan till ryggen dagligen sen tabletterna varje dag och jag som är så glömsk och upptagen jämt så svårt att komma ihåg...
ibland tycker ja såå synd om mig själv:)
hoppas sså att det med håret ska ordna upp sig efter 13 år utan hår....ska till gyn och kolla nu om dte är hormoner i  kroppen som fattas så ja kan ta tabletter eller nått..har nu lite hopp igen att dtetta kankse kna ordna sig...:)

ja ja nu har jag beklaat mig så dte räcker:)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Bra Ella :) Man ska alltid ha hopp! Jag håller tummarna för dej<3

2009-11-29 @ 13:50:34
URL: http://sannishjartashiwan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0