åh vi längtar tills imorgon

då är det lördag och jag hadde hoppats på sovmorgon:)
men nej då inte då,vi sk aju till rimbo och hälsa på mormor...och så kommmer milla med sina barn..är daniel med milla??
ska med upp å se på sandras nya lägenhet oxå  nu när dom flyttat till rimbo
moa längtar nog mest av alla för att hon ska få träfffa sara.
men vi ses imorgon  då alla syskonen och syskonbarn,är emma hemma så blir det verkligen alla...inte många gånger per år dettta händer kan jag säga:)

nej nu ska jag förbereda barnen för att få iväg moa till skolan,jag cyklar med henne och bella idag nu så vi slipper gå alla barnen,mira och maja ska vara nere hos malin...
när jag lkommer tillbax ska vi se på beyance,christina augulera, britney har nämligen köpt live shower med dom,hopppas moa kommer tyycka om dettta:)
så ikväll blir dte dans:-) kankse tillåmed kommer med till mormor imorn:)

puss å kram allah

Kommentarer
Postat av: Emma Hellström

jag e hemma imoron :D

2009-09-11 @ 20:36:28
URL: http://hellstromemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0