jobbat idag..

jobbade idag mellan 9-13 på grind montesorri förskolan,efter dte han jag hem och lyssna på musik innan jag åkte å hämtade moa och maja på skola och dagis halv 2 sen efter dte ås gick vi lite snabbt till krikkan och fikade då david hade varit med krikkan på stan och köpt fika...

albin och mira får hyllorna brevid varann på dagis som dom ska börja på den 6 oktober..
jag och david ska dit med mira på onsdag och ha ett möte med hennes inskolningsfröken Gunvor:)

tjejerna våra börjar bli så stora:)

yngsat börjar på dagis och äldsta har liksom börjat skolan...
sa till moa idag att jag kom ihåg att jag kom ihåg den dagen jag fick reda på att jag var gravid med henne *vilken lycka det var*...känns som igår liksom:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0