sätter nog för höga krav för mig själv just nu...

ta en dag i taget och bara hoppas på en bra dag, detta med skolarbetet klarar jag ju men får nog inte tänka att allt bara flyter på måste ju tänka på att det är en del att göra, måste sätta upp ett bra skol schema så jag inte gör allt i sista sekunden...
Emma och jag satt och prata plugg igår och det kommer gå bra för oss med detta med skolan, tänk att jag tagit mig genom faktist 10 veckor med att plugga:) det får mig att vara stolt över mig själv:) har faktist haft svårt att tro att jag ska klara det...
nej nu ska jag vänta in dom stora barnen...
vika lite tvätt, hänga tvätt, damsuga ,skura och ta ur diskmaskinen..
nästa vecka börjar jag nytt jobb igen på en ny förskola och så börjar en ny kurs som jag ska läsa i 10 veckor oxå...
PEDAGOGSIKT LÄRANDE...intressant..hoppas detta går lika bra som dom förra 2 kurser:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0