tog mig vatten över huvudet i sommar tro jag...

känns som det blir lite mycket denna sommar som börjar sätta sina spår, men nu börjar snart sommarn flyta bort den med och då är det dagislämning, skollämning,jobb och kanske fortsätta plugga ...så blir full fart direkt nu igen...
sommarn äär över och känns inte riktigt som det vart nån som jag haft någon sommar...men får väll bara tycka jag varit duktig då som klarat denna sommar...

lämnat in min sista uppsats nu idag till kommunikationens kurs och så ett prov ikväll när mira sover så bara nån timme så siter jag med skolarbete igen så blev en heldag idag, ingen lugn stund bara för att 2 barn har åkt med pappa till landet inte om folk skulle tro att jag softar här hemma:)

puss å kram alla nu ska jag snart ta en pause och slapppna av i 45 minuter och se på Ola svensson som ska uppträda på sommarkrysset...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0