planering för NYÅR!!

jag ska fira nyår med min famil och min bästa kompis hennes sambo och deras son Albin som bara är 10 dagar äldre än vår mira:)

det är full planering för christin vad vi ska äta och så, eftrsom det är ho som kommer stå i köket och fixa med det så det blir bra,men får all den hjälp hon kommer vilja ha:) (som jag tror inte blir så mycket:) , du är så duktig christin:))

själv har jag mina planeringar för vilken klänning jag ska ha på mig av dessa:)
så vilken ska jag välja?


kankse blir att jag köper 2  av dessa och har en på julafton oxå..
åhh jag måste ju köpa skor oxå...blir väll några svart  som passar till allt:) eller det vet man ju aldrig får se vad jag hittar på...

kram så länge

Kommentarer
Postat av: camilla

hej!

nu har jag köpt vagn:-) en babytravel vart det :-) så fin är den.

vi ska hämta den på söndag.

är en mjuklift me så det blir att vi har den istället för hårdlift tror jag.

ska ta alla barnen och ta mej till mormor en dag då, får se om det blir redan nästa vecka:-)

kram

2008-12-05 @ 12:41:39
Postat av: camilla

glömde juh säga att jag tycker den gröna me blommor på:-) gud villken fin!!

kram

2008-12-05 @ 12:42:35
Postat av: hanna b

sv: tack helena. :) du är så välkommen åter! ;)

2008-12-05 @ 13:04:06
URL: http://hannabjorkstedt.blogg.se/
Postat av: Emma

åh alla va så fina :)

prova & köp den som sitter bäst :D

2008-12-05 @ 13:38:51
URL: http://emmasfotoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0