planering:)

sitter å planerar upplägg för hur jag ska göra med träning å allt efter nyår,
ja jag och christin kom iallafall fram till att vi ska köpa års kort på fristis och svetis och träna  minst 2 dagar men gärna mer i veckan:)
ska bli så jäkla roligt...
älskar att spinna så dte tänkte vi 2 dagar i veckan och sen nått annat pass oxå:-)
ja måste man ju köpa träningskläder och det finns dte ju säkert på rea sen:-)


CHRISTIN!!!
* super fin klänning du visade för mig iallafall...den ska sitta kanon sen:)

*funkar mobilen har messat massor men får inge svar (älskar du mig inte längre)

*bak bak bak...vilken fredag vi kommer få...


nej nu vaknar Mira så måste gå..




var å fika idag glömde jag säga!
 Albin allså (christins son) :) gud va han är charmig.. vad han snackar och skrattar:-) jämfört med min lille Mira som bara sover:)


  albin!!!


jag är så himla glad att jag och christin har fått barn nästan samtidigt...ja menar dte skiljer bara 10 dagar:.-)

Kommentarer
Postat av: emma

Vi får träna tsm nån dag ju :)



åh, vill träffa albin nån mer gång, han måste växt ju :D

2008-12-17 @ 22:45:39
URL: http://emmasfotoo.blogg.se/
Postat av: helena

svar:

absolut det måste vi göra...

haha...jag har sökt jobb:-D värsta bra tider ju:-D

ja han har verkligen växt lilla albin)

2008-12-17 @ 22:55:01
URL: http://helenakotten.blogg.se/
Postat av: camilla

vart har du sökt jobb??

2008-12-18 @ 18:37:04
URL: http://5barnsmamman.bloggagratis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0