så var det lördag...

fredagen har gått och det  var en riktigt trevlig och rolig dag....

christin och jag åkte och handlade till baket och tacosen som vi skulle äta senare till middag...
kom hem vid strax efter 12 då jag satte mig och slog in julklappar och moa började baka med christin..
snickerskakorna var ju klart en favorit hos mig:-)




(christin glömde sin kamra,så besviken då vi skulle fota hela dagen :()
(jäklar om du glömer på nyår)

vi bakade fram till 17 tiden,sen började vi med tacosen.
Jonas kom väll vid halv 6 tiden och då åt vi.
sen vid halv 8 typ åkte dom hem..


ja och nu så kom lördagen...åkte ner med tjejerna tilll stan och kollade  på lite olika saker,men hittade inget speciellt..

köpte några tabletter som jag hoppas ska hjälpa mig med håret (som jag har tappat och går som sagt med peruker...skit jobbigt men har börjat acceptera detta om man någonsin gör det)
men men köpte nått som heter PANTO 3 idag då jag läste en artikel om en man som hade detta problem och att ahns hår började växa igen efter att börja med  detta,så tänkte att försöka kan jag ju alltid...

nej nu ska jag nog gå till soffan och kolla på dansbandskampen...

imorgon åker hela familjen till ekerö där mina svärföräldrar bor,sen på måndag ska barnen vara kvar där medans jag och david ska åka in och handla dom sista julklapparna och kolla på en nyårsklänning till  mig :)  *yippi*

ha dte så bra alla

Kommentarer
Postat av: camilla

då hoppas vi på dom tabletterna nu då:-)

kram

2008-12-20 @ 20:54:08
URL: http://5barnsmamman.bloggagratis.se/
Postat av: camilla

NU ÄR JAG DEPRIMERAD!!

JAG PROVADE KLÄNNINGEN, KOMMER INTE I DEN :-( FATTAS CA 5 CM FÖR ATT FÅ IGEN DEN I BAK GRÅTER



DEN VAR JUH SÅ SATANS FIN!!!!!!!

2008-12-20 @ 22:25:08
URL: http://5barnsmamman.bloggagratis.se/
Postat av: Emma

hittade du nån fin klänning? :)

2008-12-23 @ 11:07:52
URL: http://emmasfotoo.blogg.se/
Postat av: helena

svar:ja en guldklänning har jag hittatr till nyår:)

2008-12-23 @ 21:26:06
URL: http://helenakotten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0