sitter här och funderar!! (plugga vad??)

ja precis,vad ska man plugga???
ska skicka in ansökningar imorgon och sitter och tänker in i det sista.
jag ska plugga lite olika ämnen bara till och börja med för att komma igång lite igen.
sen så har jag och min store syster beställt platser på en föreläsning om barn pedagog.

jag har jobbat som barnskötare i 1 år och 8 månader.
just nu är jag mammaledig tilll min yngsta dotter som är 2 månader,har 2 till förutom henne.
känner nu kanske att jag inte vill jobba som barnskötare längre när jag har mina 3 underbara döttrar här hemma oxå.

jag skulle vilja börja skriva
kankse bli nån slags journalist??
men vad ska jag plugga då?

ja det är och tänka på.. vad vill jag ha ut mer i livet utan att bara vara mamma [som jag älskar) är detta allt?? nej det ska jag nu börja se till så det inte är..
men nu måste jag sova ska upp tidigt imorgon.. så får börja ta tag i dte bättre imorgon
kram

Kommentarer
Postat av: favvo syrran :-)

ja du vet, man kan bli lessen över så lite :-)



gud va kul att du skaffat en blogg, ska se till så micke gör din till en länk från sin blogg:-)

kram

2008-12-04 @ 09:07:18
URL: http://nogg.se/smadjursuppfodaren
Postat av: lillasyster

Ska fixa din blogg lite mer sen :D

lova att blogga mkt nu ;) ^^ <333

2008-12-04 @ 13:37:17
URL: http://emmasfotoo.blogg.se/
Postat av: helena

ja jag ska försöka blogga när jag hinner

2008-12-04 @ 14:54:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0