30 års fest

Tack malin för en super trevlg dag/kväll,åhh hade så trevligt:)
nu blev syster yster tant 30 år...
det var så god mat du bjöd på,paajen var super hoppas det finns kvar så jag kan få lite lunch*ler*
många fina presenter du fick oxå...hoppas tavlan kommer på sin plats.
så snart blir det utgång med mamsen,sandra,malin iallafall vi hade så trevligt igår så mamma föreslog att hon tyckte vi skulle ta en utgång.
ingen ville gå hem men mamma var ju tvungen att ta sig hem på nått sätt så vid halv 10 så var dte dags att dra sig tillbax till rimbo,själv så vart det dags attt gå upp med barnen vid halv 9 då musiken började bli lite högra och Mira behövde sova.
skulle vart trevligt att gå ut när man var så uppladdad med alla,men blev inte så och bäst var väll dte för gud så skönt att gå till sängs när jag gjorde det.
längtar tills den där utgångsdagen mams:-) kan ju ta en varmare dag så vi kan sitta lite ute och drinka först..

innan jag gick och la mig igår så ringde jag david och såg hur det gick för han,.han kommer hem på tisdag efter några dagars pluggande hos sina föräldrar. *hoppas du hinner klart med det som ska länmnas in nu*
Det är mycket det där med pluggningen,själv skulle jag inte ha ro att plugga nu med mira hemma  så hoppas kunna börja igen när Mira börjar dagis isåfall skulle david och jag vara utbildade samtidigt då hans utbildning är längre än min.
vi kämpar verkligen för att bli bra förebilder och så för barnen så är så bra att David har sin pluggning stöttar han till 120 % verklingen och jag vet att du kommer stötta mig lika mycket.
puss

nej nu ska jag pass på att damsuga och skura lite idag oxå...
puss å kram

Kommentarer
Postat av: mams

ja de var ju jätte trevlirt i går, ser oxå fram emot när vi kan gå ut, tänkte oxå på att de kan vara skönt när vi kan sitta ute först...kram

2009-04-19 @ 10:08:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0