födelsedag hemma idag

idag fyller mannen 26 år:-)
Grattis ÄLSKLING!
jag och barnen har precis ställt in en tårtbotten i ugnen som vi väntar på ska bli klar,vi ska ju baka en överaskningstårta till pappsen:)
har inte bloggat nu så mycket men har ju varit kanon väder så har varit ute och när jag har inne så har jag ju fortsatt mitt rensande:)
får se om jag tar mig till mamsen nått denna vecka men ser nog mörkt ut..jobbar ju tisdag och sen fyller krikkan år på onsdag,måste försöka ta mig till läkarn oxå.
nej nu ska jag gå titta vad barnen ritar till pappa deras.

hoppas ni hade trevligt på kryssningen christin!

kram så länge

Kommentarer
Postat av: Emma

svar: tack! nu e jag vaken haha xD



Hälsa jätte grattis till david!! :D

2009-04-05 @ 11:43:44
URL: http://emmasfotoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0