onsdag de 29/4 2009

idag är det onsdag och Moa har varit på dagis medans Maja Jag och Mira traffade Krikkan OCH Albin på stan innnan dte var dax att gå upp till coop.
när vi hämtade moa kl 12 så gick vi hem,hade då fått brev från norrtälje kommun  att moa blivit erbjuden plats på grinds fritids:-) detta gjorde oss väldigt lättade,inskolning i maj nu för det och så ska vi träffa grindskolans fröknar oxå nu i maj där moa ska börja skolan..hon längtar så.

Just nu när barnen somnar så har jag pratat med Milla och tittat på som vanligt Miami INK... så bra det är!

moa och jag kollar mycket runt på hus vart vi skulle vilja bo.
Jag vill ha ett HUS nu när det så här och och barnen springer bara ut och in i porten...kan bli sura grannar med allt spring,men vad ska man göra.men så länge vi bor här får vi göra det bästa av situationen.
imorgon början rean på franks färg:-)
vi ska ditt å kolla eller vi och vi,david får göra det själv:(


nej nu ska jag gå å göra pannkakor som barnen ska få ha som lunch imorgon på bussen när vi åker till mina svärföräldrar barnens farmor och farfar

kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0