påskafton idag

och detta är bilder från dagen...
började med en promenad ute i det sköna vädret...över 2 timmar var vi ute och gick




sen in och koka ägg som skulle mmålas av barnen:-)


sen fota vi lite bara:-D





halv 8 gick david iväg för att jobba natt och kl 8 åkte emma hem till dane igen.
nu är kl så mycket som 21 och jag mår inte alls bra så nu blir det sängen:(
usch
hoppas jag orkar skriva nått imorn men som jag känner nu så komme rjag nog inta ha den orken men imorn är en annan dag och kanske tillåmed kan känna mig pigg:)
men nu börjar jag känna av bröstet oxå så nu måste jag nog gå i säng
natti natti

tacck emma för besöket:)


Kommentarer
Postat av: Emma

tack för allt :D har haft jätte kul :)

men vetu? :S

vi krockade typ med en älg på hem vägen.. jag fick typ värsta chocken :S ja du vet ju hur jag blir, tex när vi nästan krockade med moppen..

2009-04-11 @ 21:40:02
URL: http://emmasfotoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0