samtal

som ägde rum mellan mig min dotter 5 år och hennes kusin som är 5 år (6 år blir dom i maj och i juli)
så kul då jag hoppas att moa kommer intressera sig av musik och dans å så:)

bella heter hennes kusin
moa heter min dotter:)

började med bella när vi sitter vid matbordet hemma hos henne :

BELLA  - när jag blir stor ska jag bli doktor och när jag inte jobbar ska jag klippa folks hår

JAG - men moa ska ju sjunga hon

MOA - ja ,vem vill liksom inte stå på melodifestivalen

JAG - ja moa

MOA  - men vem vill liksom inte det

BELLA  - ska du det moa

MOA - ja

detta har vi inte pratat om ens så blev så chockad att det bara kom så.
men jag stöttar *ler*
hihihih....kul att man vet vad man vill innan man ens fyllt 6 år och att det är  att vara med i melodifestivalen:-)

Kommentarer
Postat av: Emma

HAHA bra moa!!! :D

hon kan göra mig till en känd fotograf då ju ;) haha

2009-04-05 @ 20:17:26
URL: http://emmasfotoo.blogg.se/
Postat av: Emma

svar: japp :D ska göra allt jag kan haha xD

vi får ju spela in när hon sjunger o skicka till olika skivbolag när hon blir lite större :D

2009-04-05 @ 20:51:28
URL: http://emmasfotoo.blogg.se/
Postat av: mams

Jag tror Moa kommer uppfylla sina önskningar...kram

2009-04-05 @ 20:59:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0