jaha så var denna helg snart över...

ja vart en trevlig kväll igår med malin som hade bella och anton med sig,bella sov kvar när malin gick hem runt halv 12. imorse vaknade dom vid 8 tiden så blev lite sovmorgon när jag fick ligga till 8.10:)
blev 2 glas vin för mig:) smaskigt..och så klrt så kollade vi på sommrkrysset...martin och måns skulle ju vara med, och så hde vi samtidigt emma på msn och komenterade allt...*asg*
moa blev glad att benjamin och markoolio var med oxå...:)

ja det var gårdagen det men vad ska hända idag då?

ja nu har jag hunnit äta frukost med barnen,slängt ut en matta på vädring,klätt alla m.m.
ska senare vandra till lekplatsen med barnen vid stora backen..har märkt att det är en superbra lekplats..
sen så blir det bad å grejer ikväll som barnen ska till dagis och skola imorgon och moa ska ju redan ta skolkort..:)

nej nu ska jag kolla lite youtube klipp:)

kram


Kommentarer
Postat av: Emma Hellström

HAHAHAHA gud vad jag skrattade igår xD

synd att jag inte sov hos dig :(

2009-08-30 @ 14:09:26
URL: http://hellstromemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0