MITT LIV..



KAN MAN VARA MER ÄN LYCKLIG NÄR MAN SER DESSA UNDERBARA PRINSESSOR VARJE DAG!
TÄNK ATT VI SKAPAT SÅNA UNDER BARA DÖTTRAR ÄLSKLING!
RIKTIGA TROLLUNGAR!

                                                                           
   

Du är min man o' jag vet du gör så gott du kan.
 Fast du inte tycker att du räcker till, men du får tycka vad du vill.
 Jag älskar dig, o' jag ber du måste tro på mig.
 Det betyder allt att vi två har varan', du är min man
  
jag vet hur jag får dig att glömma, så bara nuet spelar roll
så att du skrattar igen och slutar att dömma dig själv för en stund och vågar drömma
och om den bistra verkligheten, är mer än du kan ta just nu
 så låt mig hjälpa dig då, att svälja förtreten
 för mig finns det bara du !






 


Kommentarer
Postat av: Sandra<3

ååhh vad fint <3

2009-08-23 @ 11:07:48
URL: http://habity.blogg.se/?tmp=21212609

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0