20090217

ja så var det onsdag...
jag och mira tillbringade dagen i rimbo med min mamma.
det var väldigt nära att jag nästan verkligen missade bussen hem,ja som sagt jämt ute i sista  sekunden:)
jag kom hem och hämtade barnen.
det blev bara falukorv och mos till middag men dte var riktigt gott...

nu har david gott till jobbet för att jobba natt och jag hade verkligen behöv att få prata av mig ikväll,men ensam blev jag och satte igång å städa å rensa lite iställe för att tänka på annat.
får väldigt mycket å tänka på ibland och idag var verkligen ingen bra dag:(

jag lade mira och maja i säng så dom sov till kl 20.
satte mig och tittade på "arga snickaren" på kanal 5 efter jag pratat med milla i telefonen.
sen efter det så satte jag mig vid datan och kollade på beg kök på blocket,hittade jätte fina luckor till ett väldigt bra pris.
sen så var det dags för "grey`s anatomy"...moa och jag kollade på det men moa såg bara lite och efter allt prat och frågor om hennes älsklingar EMD så somnade hon efter några nöjda svar hon fick tror jag:)

jag älskar mina döttrar över allt annat och hoppas dom får det bästa som dom kan tänka sig.


nu ska jag nog gå till sängs för imorn blir en dag till planering med krikkan.

puss å kram alla som läser detta.

Kommentarer
Postat av: Emma

så söta dom är :)<3

moa kan alltid komma till mig när hon har frågor om emd hahaha xD <3<3

2009-02-19 @ 14:02:47
URL: http://emmasfotoo.blogg.se/
Postat av: Emma

haha, har du sett vad emd ska ha på sig i melodifestivalen? haha såg lite fult ut :D

2009-02-19 @ 17:13:25
URL: http://emmasfotoo.blogg.se/
Postat av: Evelina

Söta bilder :)

2009-02-20 @ 11:30:13
URL: http://lillie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0