21 februari 2009

väntar nu på melodifestivalen :)
malin och bella är nu på väg...madde har redan kommit och hon åt här..till middag blev det pastarör med tacoköttfärs i med grönsaker på sidan


vi var ute först på förmiddagen ochh åkte pulka nere vid malin,kom d¨å på att vi skulle åka upp till rusta och skokanonen och kika lite.
köpte snask till kvällen och malin ska bjuda på semla:)
moa och maja var kvar hemmma med emma så hade bara mira med mig.

här är lite bilder på barnen som emma tagit idag med min telefon..hon ska ju fota allt:)
MIRA

MAJA


MOA


NEJ NU SKA JAG GÖRA DIP..
men lär ju blogga efter melodifestivalen när vi vet vilka som gått vidare till finalen.
kram

Kommentarer
Postat av: Emma

såklart allt ska fotas haha :D

hejja emd nudå :D:D:D <3<3

2009-02-21 @ 18:43:54
URL: http://emmasfotoo.blogg.se/
Postat av: mamsen

Jaha ni ska ha en riktig fest kväll då, vill ju oxå vara me, fina kort föresten, Emma kan hon kram på er, krama malin och bella När dom kommer från mig

2009-02-21 @ 18:49:07
Postat av: mamsen

ja jag får göra de, låter ju jätte kul..kram

2009-02-21 @ 18:56:32
Postat av: mams

har kollat på melodifestivalen, de fanns ju bara en låt som kan gå vidare, och jag hoppas dom gör de den här gången...:)

2009-02-21 @ 20:51:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0