dansdräkt till moa

köpte jag idag,och lite annan strunt:-)
var med krikkan hela dagen idag var ett tag sen nu sen vi var så länge.-)alltid lika trevligt..
igår beställde jag en kryssning som jag och david ska åka...ska bli hans födelsepresent från mig.

idag fick jag hem en superfin grå kjol från hm....tänkte jag kankse ha på dopet som ska bli av:)


imorgon har jag lite att göra

1.ringa min fd chef och höra om dom behöver personal 2 dagar i veckan
2: gå på moraträsk med dom 2 största barnen  på sportcentrum
3.ringa å boka dop till mira
4.träna (krikkan vi måste träna imron)

fotar massa till min blogg men har inte fått in dom bilderna på datan ännu..fixar imorn så jag får in lite bilder

MILLA
skulle vilja se nån bild på nya huset.
hoppas barnen tyckte det var härligt att komma hem till nnya huset..
sara hade ju saknat mig sa hon till mig (L)

nej nu ska jag mysa med karl min
kram på er 


Kommentarer
Postat av: C

värst vad du var generös haha mysa med karln :-p

2009-02-05 @ 22:21:49
Postat av: C

Blir vansinnig om du tar min dag den 7:e mars nu! Nördigt att ha dop dagarna efter varandra hahahhha

2009-02-05 @ 22:23:22
Postat av: Emma

dansdräkten va jätte fin:D

å din kjol!!

2009-02-08 @ 20:32:37
URL: http://emmasfotoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0