FLYGFYREN!!!

idag blev det först promenad till flygfyren med mira så hon kunde sova ute:)
gick hem igen och på vägen hem hämtade jag maja från dagis..hon åt en semla när jag kom då jag kom mitt i mellisen.
vi gick hem och hon fick leka ensam ett tag med sina grejer och jag fick en tråkig upptäkt då jag inte fåttt in på mitt konto för full föräldrapenning..ringde david och vi fixade med alla räkningar och så det som skulle fixas så nu vart dte klart oxå...skönt...
kl 16 gick jag och hämtade moa som inte slutade förns då,hon hade ju varit i sthlm med dagis och dom hade haft jätte kul.
vi kom hem och maja lekte vidare och moa spelade spel.
jag fixade här hemma lite och mira låg på golvet under babygymet.
david var hemma till 21 och då åkte jag med krikkan och handlade på flygfyren.
fick mycket mat hem nu igen...
*kött
*kykling
*hamburgare
*köttfärs
och massa mer.
david vill ha nått gott så köpte en påse jordnötsringar till han.
men
men nu ska jag gå sova .
godnatt alla
kram

Kommentarer
Postat av: mams

de är skönt när man kan storhandla och ha en massa hemma, ska handla efter dopet på lördag,har sandra här nu, hade hoppats att du skulle ringa och säga att du kommer i dag, men vi får ta de nästa vecka då...ha de så bra i dag kram

2009-02-25 @ 10:50:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0