nu börjar vi en ny vecka:)

måndag den 23 februari är dte idag..
vaknade och gick upp med barnen kl 8
fixade åt frukost och iväg med moa och maja till dagis...mira fick stanna hemma med pappa david
jag for iväg med bussen ner till stan och solade...åhh så skönt det var.

vidare iväg for jag med gång till friskisoch svettis för mitt spinningpass..
denna backe tog jag upp till tränningen

hem igen och kom på precis när jag kommit hem att jag hade fått en påminelse att hämta ut ett paket och det var sista dagen idag...så ner med mira i vagnen och bussen igen ner på stan för att hämta paketet..det var en kjol från hm som kommit senare så den var redan betald:-) så tur var väll det att jag hämtade paketet.-)

sen in på kryddan för att köpa matsäck till moa som hon ska ha med till dagis imorn för dom ska till sthlm alla 5 åringar..
blev risifrutti frukt saft och pannkakor.
blev choklad och bananpankakor å snacka att det gick hem hos barnen som åt det till middag nu


på vägen hem från dagis tog det lite tid, för barnen ville gå i skogen och vi hade ju inte brottom så det var ju ok.

..sen kom vi hem men dom ville inte gå in så dom stannade ute ett litet tag innan dom nu kom in och spelar ett nytt spel som vi köpt i helgen ..BINGO:-)

efter denna dag ska vi nog bara ta det lungt sen och se på tv

kram

Kommentarer
Postat av: Emma

haha spelar dom fortfarande Bingo ;D

2009-02-23 @ 17:50:49
URL: http://emmasfotoo.blogg.se/
Postat av: mams

oj oj vad du har hunnit med mycke..:)

2009-02-23 @ 18:30:25
Postat av: Teza

Den backen är så sjukt jobbig!

2009-02-23 @ 21:03:20
URL: http://cyklainibusken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0