söndag redan...

idag så är det redan söndag...
veckan har ju gott super fort...
imorgon ska jag sola solarium och spinna.:) längtar tills jag ligger i solariet är ju så skönt och så avslappnande:)

idag har jag ju emma och madde här på besök så trevligt varje gång nni kommer...alltid lika uppskatande:) ni får inte tro att jag tycker det är jobbigt utan bara kul...ni skulle vara här varje helg om jag fick bestämma:-) hihihi...kram på er!!

nu ligger Mira på golvet och leker med sitt älskade babygym.Moa och Maja leker i moas rum med docker....Moa och Madde städade och fixade i moas rum igår.Jag och Maja fixade i Majas rum så nu har dom så fint:)
Maja fick en affice med hammarbys fotbollslag uppsatt i ram och allas autografer på,hon vart ju klart överlycklig eftersom hon som sin pappa älskar hammarby:) hon längtar nu tills pappa kommer hem så hon får visa vad vi satt uppp:)
Moa däremot fick en stor affice på erik från EMD som hon älskar:)

nej nu ska jag väll ta tag i denna dag oxå:-)

puss å kram alla

Kommentarer
Postat av: mams

hej hej, emma gillar att vara hos dig oxå, de är så synd att vi inte kan bo i norrtan men men de kanske löser sig...kram

2009-02-22 @ 12:22:56
Postat av: Anonym

puss på dig! jag tycker de e super kul o va hos dig :)

2009-02-22 @ 12:41:30
Postat av: Emma

jag som skrev kommentaren :)

2009-02-22 @ 12:41:57
URL: http://emmasfotoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0