varit hos öronläkaren och träffat prästen

gick heifrån kl halv 10 med maja..hittade ett par skor på skokanonen till dopet.
köpte en klänning på lindex på rea för 50 kr och en kofta för 50 kr.
men innan detta så var jag med maja ttill öronläkaren och det gick superbra ingen antydning på dålig hörsel..en sån lättnad det var att höra läkaren säga så...
gick till cafe tullen där jag först träffade david och mira och en kvart senare kom albin och christin.
maja var inte rolig idag på stan då hon bara la sig ner å skrek...usch inte acceptabellt i minaögon så inge mer stan frö maja innan hon lärt sig att man inte gör så.
kl kvart över 15 träffade vi prästen inför dopet och det vart ju bra.
seen åkte vi och hämtade moa på dagis som fick gå till 16 idag och det var hon överlycklig för då hon älskar att gå på dagis.
en snabbis ner till malin då barnen åkte pulka i backen.
gick hem och gjorde köttsoppa...
barnen somnade typ inte förns kl 21 idag :(
hoppade då i ett bad med en ansiktsmask och skrubbning som gällde..:)
men nu är dte dags för sängen för imorgon väntar en dag till täbycentrum..bara jag och krikkan utan barn...underbart...
david är hemma med våra och jonas med lille albin..
ska bli en väldigt skön dag å bara ta det lugnt å prova saker i sin takt utan att stressa:-)
längtar:) :)
men måste ju vara pigg så natt natt så skriver jag imorn när jag kommer hem..
kram


Kommentarer
Postat av: Emmae

då kanske vi ses imoron ska också till täby imoron xD pussokram

2009-02-26 @ 00:18:09
URL: http://emmasfotoo.blogg.se/
Postat av: Carro

Hej träffade Moa idag på förskolan, hon kände igen mig idag=) Kul att ni ska ha dop snart! Kram

2009-02-26 @ 15:49:43
Postat av: mams

Vad skönt att de inte var någe med Majas hörsel, blev så glad när jag läste de...kram på er

2009-02-26 @ 16:57:38
Postat av: Emma

mhe du ringde mig ju inte :/ letade o letade efter dig haha xD ring hem till pappa så fort du ser de :)

2009-02-26 @ 17:18:23
URL: http://emmasfotoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0