fredag.......

så var det helg igen...
våran fläkt är trasig men ingen som har kommit å fixat den ännu fast vi sa till i onsdags...skit jobbigt:(

Idag började oxå Lets Dance ...... ja vad tycker man om dettta då...brukar kolla men inga favoriter som är med denna gång,men kommer väll iallafall bli mitt och moas fredagsprogram:-)
imorgon är det ju körslaget igen...YIPPI... det gillar vi här hemma:)

var och lyssnade på majas hörsel idag men gick väll inte så bra,vet inte om hon inte hör eller om hon bara inte förstod...testet vi gjorde var egenligen till för 4 åringar,men blev iallafall skickade till öronläkare som skulle kolla upp dettta lite bättre.

måndag är det skola för mig mellan 9-12...ska bli kul men väldigt pirrigt...ja vad ska man ha på sig åh allt det där:-)

nu ska jag snart ta och sova är sjukt trött idag...

får ta och tacka Malin oxå för påsarna jag fick idag...till stor hjälp:)


Kommentarer
Postat av: camilla

min favvo är Mojje och Morgan :-)



shit vad bra jennie let me love you är :-)

kram

2009-01-11 @ 20:31:28
URL: http://5barnsmamman.bloggagratis.se/
Postat av: emma

gick de bra idag då? skolan :)



BRA CAMILLA! haha ;)

hon börjar digga emd nu ;)

2009-01-12 @ 18:41:14
URL: http://emmasfotoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0