idag har dagen bara sprungit iväg....

började med att jag lämnade moa och maja på dagis kl halv 9 sk avi vara där men idag kom vi kl 9....
sen gick jag hem och väntade på att christin skulle komma...
hon kom vi 10 och vid 11 gick vi på en promenad till konsum..

david ringde och sa att han var på väg hem att han var vid rösa,han undrade om han skulle köpa med nån lunch hem...SJÄLVKLART ville jag det.....så blev grillad kyckling och sallad till lunch för mig david och christii..

halv 2 gick vi och hämtade moa och maja...jag hämtade moa och christin maja...
jag började tvätta i tvättstugan kl 14 och var klar vid 18...
18.30 gick jag på promenad med malin i ca 30 minuter....

jag ska börja jobba lite extra nu oxå när vi har möjlighet med det...
på grind montessori...
ska bli spännande och se hur dom jobbar och hoppas verkligen jag trivs bra...
blir jobb onsdag,torsdag,fredag och sen måndag oxå :-)

nej nu ska jag snart gå sova en dag imorgon med:-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0