ja nu har det väll gått några dagar


sen jag bloggade sist.
jag pluggar för fullt,men vi har alla varit sjuka oxå..moa kommer börja gå på dagis imorgon igen.
hoppas jag kan komma igång med träningen imorn,men först ska jag ner på stan å kolla om jag hittar några byxor..skulle vilja ta mig till skokanonen oxå,men får nog ta det en annan dag.
idag har vi bara varit hemma och tagit det lugnt.
det har öppnat en ny barnaffär här i norrtälje...nytt och beg saker och kläder...jätte kul faktist ,
moa fick en dockvagn där  igår så den lekte hon med idag,en vagn som man kan ha 2 dockor i och så fick hon en docka till en lite större än dom vanligaste,hon var så lycklig.
Mira har börjat äta gröt på morgonen,verkar som dte komme rgå bra faktist:)
funderingar på om jag ska köpa en sjal som ajg ska bära mira i....men vet ej faktist.


majas gipsade arm.....

bild från fjällen

nej nu ska jag fixa barnen för nattning.
puss och kram

Kommentarer
Postat av: camilla

hittade du någon sängmobil?

2009-01-27 @ 21:25:32
URL: http://5barnsmamman.bloggagratis.se/
Postat av: helena

nej ingen sängmobil men ska in idag igen så får se om det kommit nån:)

2009-01-28 @ 05:51:14
URL: http://helenakotten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0