idag har vi haft städdag

nej blev ingen träff med krikan igår..jag fick en sån otrolig huvudvärk och ont i halsen:( så jobbigt,och inte nog med detta så är Mira inte så bra,vaknade inatt och jag fick slita upp henne ur sängen för att hon inte kunde andas,vi ka oss i vardagsrummet igen och hon fick ligga i sin vagn med massa böcker under huvuddelen,vart lite bättre ett tag men sen var det på samma sätt igen....så läskigt när det blir så där:(

var super trött imorse så barnen fick vara hemma från dagis för dom sov och jag orkade inte göra nått..så kunde sova till 10 och sen var jag rät pigg så då gick barnen ut och lekte och jag städade som bara den här hemma...

*bytte sängkläder till alla
*bytte gardiner från julen
*bytte dukar
*damsög
*skurade
*tvättade skåp luckor i köket

känner mig riktigt duktig....
sen efter dettta så har vi bara tagit dte lugnt...

vi har ätit,barnen har varit ute igen och så har dom badat och nu tittar dom på emil :) så passade på att sätta mig här lite snabbt...


Kommentarer
Postat av: Emma

Läskigt! :(

2009-01-13 @ 18:53:37
URL: http://emmasfotoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0