lördag idag

idag har jag varit på en riktigt långpromenad med min syster malin...
moa och maja åkte till dane och emma idag och ska sova där.

sitter just nu att planerar en resa till kankse London i sommar en liten weekend:)
skulle ju verkligen vara as kul:)

fick mig en ny mobiltelefon idag...asnöjd är jag med den en ericsson...



nej nu är ju klockan snart KÖRSLAGET tid:) JAAAAAAAA
heja ERIK!!!!!

ska passa på att lägga mira här nu tänkte jag och David ska gå jobba så sitter här själv snart...ska bbli skönt faktist :)


Kommentarer
Postat av: krickan

haha du har verkligen köpt en PRECIS lika mobil som jag har juhe!!

2009-01-18 @ 13:22:23
Postat av: Emma

weii London!

2009-01-18 @ 15:26:07
URL: http://emmasfotoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0