planera tjejkvällen som kommer ske om några veckor:-)

gäller att vara ute i god tid att planera lite..
då jag har börjat med GI så  måste ju man planera efter detta oxå:-)
ska ju inte dricka så mycket alkohol...men  kan ju då säga att dte krävs inte så mycket för mig för att jag ska bli lite lullig då jag typ ALDRIG dricker:-)

tessan ,stor terese,krikkan och jag än så länge ska bli super kul att träffas och snacka lite:-)

tessan har sin son på 2 år :-)
terese sin dotter på 1 år här i januari :)
christin  sin son Albin
och jag min 3 busar:-)
kommer väll bli mycket barn prat förmodar jag....

tänkte vi skulle baka Gi bröd till kvällen,
och äta kräftor,räkor,brieost,nötter,grönsaker att dippa, och vin (till christin :))hon kan nog aldrig få för mycket vin i sig *asg*
själv blir det cider för mig. 

nu ska jag gå fixa barnen för kvällen innan bollibompa börjar:-)

Kommentarer
Postat av: krikkan

jasså du täntke vara så komplicerad :-p jag ahde bara tänkt lite ost och nötter, kanske lite dip och grönsaker på sin höjd haha

2009-01-05 @ 18:09:09
Postat av: helena

...jasså..men jag provbakar bröden så aknske jag gör dom till kvällen och brie ost vill ajg ha så dte kan jag köpa med mig.-Dnej cider ska jag inte dricka...utan får bli spprit eller vin:-D

2009-01-05 @ 18:10:48
URL: http://helenakotten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0