söndag idag..

idag har dagen känns ganska tung måste jag nog säga...
känner mig inte alls bra idag...
kan få lite depp dagar ibland,har gått ganska bra men kände att när min syster och kusin åkte härifrån hann jag liksom få detta på allvar och blev riktigt deppig...(tycker verkligen det är superkul när ni är hos mig :)ni hade kunnat stanna en natt till tycker jag:-D)
går då in i mig själv lite...
sitter nu här och försöker förstå varför jag är så ledsen idag,men vet ej tycker bara så synd om mig själv..

satte mig och läste  christinvitamins blogg ocg hade fått dagens stjärna av henne för att jag lyssnar och hon får prata av sig till mig och jag känner precis lika som du när jag får prata med dig:)
du förstår och lyssnar :) alla hjärtan till dig gullet:)


nu ska jag nog gå sova tror jag är så sjukt trött...

dom som försökt fått tag på mig idag och jag inte ringt upp (tror ni kan känna er träffade eller när ni läser) förstår varför nu då.....

*camilla jag ringer dig imorgon..LOVAR

nu ska mina promenader komma igång på allvar och min GI mat...känns bra...köpte massa mat till detta idag nu för att komma igång...

kram och god natt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0