torsdag idag..

idag har barnen varit lediga från dagis..vi tog det bara lugnt...kollat på tv städat lite å moa har dansat till hennes musik i rummet...
sen kl 14 hade vi tvättstuga så sprang fram och tillbax där oxå till kl 18...
åt god mat och sen var dte promenad dax igen men denna gång men min syster malin.
så fram med stavarna igen var det bara..
kändes väldigt jobbigt idag i ben och armar,ska kankse inte ta ut sig så här i början som jag gjort,men dte är ju  så skönt att promenera:)

(MEN IDAG ÄR JAG SÅ SUGEN PÅ ATT BAKA GI BRÖD OCH HA BRIE OST PÅ,MEN DTE FÅR VÄNTA:-) )

och så kom jag hem och badade med dom 2 älsta tjejena och nu sitter dom med pyjamas och ska gå sova,ska sätta på en saga till moa som hon kan lyssna på.

GRAMMISGALAN : EMD VANN YIPPI!!!!


LÅNAT DENNA BILD AV MIN LILLESYSTER EMMA SOM VAR OCH FOTADE DETTA:-)

Kommentarer
Postat av: Emma

YES! dom vann, kasta kuddar & skrek jag va glá :D

2009-01-08 @ 20:38:29
URL: http://emmasfotoo.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag tror du har krossat mitt hjärta

2009-01-08 @ 20:40:30
Postat av: camilla

hej sis!

allt bra me er?

här är det bra.

kram

2009-01-09 @ 16:38:14
URL: http://5barnsmamman.bloggagratis.se/
Postat av: Anonym

men de e ju på dagen.. utan stavar =(

2009-01-09 @ 21:21:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0